dissabte, 9 de maig del 2015

L'alternatitva independent per a Súria (un a un)...

ANA PÉREZ HIDALGO

Nascuda el 1968

Llicenciada en Informació i Documentació (UOC)

Treballa al Departament de Justícia de la Generalitat

Forma part de l'aiS des del 2007


Fa 8 anys que vaig apostar per l'aiS perquè tenia la convicció que calia obrir una finestra en la política municipal de Súria que deixés entrar aire nou i acabés amb el bipartidisme tradicional del nostre poble. Cares noves, il·lusions noves... i recolzament a persones disposades a liderar un nou projecte exempt de sigles i posicionaments partidistes.

Els primers 4 anys, on l’aiS va estar en l’oposició, em vam permetre apropar-me al món de la política local i, aquesta darrera legislatura, ara ja com a regidora, m’han fet imbuir-me en el món de la gestió municipal. He pogut participar en un projecte de poble aportant part del meu bagatge professional i personal. Ha estat un temps intens i absorbent, però a l’hora ple de coneixences i satisfaccions. Treballar en pro de la cultura i l’educació és reconfortant quan es té la convicció que són els elements centrals per la igualtat d’oportunitats, la cohesió social i els valors que ens donen identitat com a poble.

I ara em torno a presentar... un altre vegada com a número 2 de l’aiS ... i ho faig perquè crec que l’experiència i els coneixements acumulats en aquests 4 anys de tasca de govern són un actiu que he adquirit i que haig de posar a la disposició de Súria... ho entenc com un acte de responsabilitat. Continuar treballant en els projectes ja iniciats  m’il·lusiona enormement


Crec l’aiS és una bona aposta perquè  en el govern de Súria continuï bufant un aire fresc, proper i lliure. Fes-nos confiança, VOTA’NS